sonicword

sonicword
 border=
نويسندگان سونیکی
آخرين مطالب سونیکی
لینک دوستان سونیکی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sonicword و آدرس sonicword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها مفید دوستان سونیک

 از نظر من قویترین شخصیت ها به ترتیب عبارتند از :

 

نفر اول : shadow 


نفر دوم : silver 


نفر سوم : sonic 


نفرات چهارم : blaze و knuckles 


نفر پنجم : metal sonic


نفر ششم : mephiles


نفر هفتم : rouge 


نفر هشتم : egg man 

 

نفر نهم : vector


نفر دهم : espio 


 در ابتدا من معتقد بودم silver قویترین شخصیت است ... اما سپس متوجه شدم که قویترین شخصیت شدو است . این که شدو ، قویترین شخصیت است را نیز سایت های معتبر خارجی تأیید کرده اند و در بسیاری از نظر سنجی های خارجی هم ، شدو به عنوان قویترین شخصیت معرفی شده است . 


یکی از دلایل بسیار واضحی که قویتر بودن او را تأیید میکند این است که به شدو لقب ultimate life form داده اند ، که تا به حال این لقب را به هیچ کدام از شخصیت های سونیک نداده اند . !

ultimate life form یعنی بهترین و کامل ترین خارپشت ( موجود زنده ) . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط به سونیک و دوستان: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ sonic ]
.: Weblog Themes By skin98 :.

sonicwordدرباره وبلاگ

Hi Hi به وبلاگ سونیکی من خوش آمدید! امید وارم خوشتون بیا منتظر نظر و تماستون هستم!!!!!!!
آرشيو مطالب سونیک
لینک های مفیدسونیک و دوستان